Masturberen

Deze maand gaan we het hebben over ja je leest het goed : Masturberen!

Misschien wist je het nog niet, maar het is echt waar vrouwen masturberen ook! Dit is natuurlijk helemaal geen nieuws, maar het is ook nog niet zo dat we hier openlijk over praten. Masturberen is gezond en normaal. De meeste mensen doen het! in ieder geval, ruim 80 procent van de Nederlandse bevolking bezorgt zichzelf meerdere malen per week een hoogtepunt… Dus waarom zou jij het niet doen? Daarbij heeft vrouwelijke masturbatie vele gezondheidsvoordelen en heeft het een positieve invloed op je seksualiteit, alleen of met je partner. Je geeft je zelf toch ook een verwenmoment met iets lekkers te eten? Waarom dan niet met Masturberen?

Daarom hebben we vandaag 5 masturbatietechnieken voor beginners!

Seksualiteit en bevrediging zijn heel persoonlijk, maar er zijn een aantal basistechnieken die voor heel wat vrouwen lijken te werken.

1.Uitgesteld verlangen

Uitgesteld verlangen is bouwen naar een hoogtepunt met een intensere orgasme. Herhaaldelijk een orgasme benaderen, maar net voor je je hoogtepunt bereikt even stoppen en je orgasme uitstellen, kan zorgen voor een langere en intensere orgasmes.

2. Consistentie

Repetitie is voor de meeste vrouwen de sleutel tot het bereiken van een hoogtepunt. Wanneer een bepaalde techniek heel lekker voelt en je daardoor naar een climax toewerkt, is de kans op een orgasme het grootst wanneer je exact dezelfde beweging, exact hetzelfde ritme en exact dezelfde druk aanhoudt.

3. Ritme en druk tijdens het masturberen

Je vagina is jou parel, ga er ook zo mee om. Probeer verschillende bewegingen en technieken om dit uit te voeren. soms als je het ritme of de druk een klein beetje aanpast kan het heel anders aanvoelen. Speel daarom met je zelf en experimentter op verschillende ritmes en intensiteiten.

4. Tijd

Het mag natuurlijk snel! je zelf naar een hoogte punt brengen maar en goede manier om tijdens het masturberen tot een orgasme te komen, is je tijd nemen. Dwing jezelf niet om binnen enkele minuten klaar te komen, maar bouw de stimulatie langzaam op. Dat kan je doen door eerst de zones rond je vagina te strelen, door verschillende technieken te combineren of door ritme en intensiteit op te bouwen. Neem de tijd om je zelf te ontdekken en gun je zelf de tijd om je zelf te ontekken!

5. Glijmiddel

Vaak denken we nog dat we glijmiddel alleen gebruiken bij vaginale droogte of anale seks. Maar laat deze gedachte los! want het kan zo’n aanvulling zijn van het masturberen. Je vagina, en zeker je clitoris, is een hypergevoelig lichaamsdeel. Het is daarom fijn om deze met liefde en zachtheid te benaderen. Daarom kan en mag het zeker een aanvulling zijn op het verwennen van je zelf.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

*